Golden Rose Color Expert nr 62 - lekki metaliczny efekt !

 

                                                                     
                                                                  Niesamowity metaliczny efekt ! 
                 Użyłam go jako malutki akcent, a totalnie zmienił całą spokojną                                                                 kompozycje w coś zupełnie szalonego. 


                                          Kolor: Golden Rose Color Expert nr 62
                                                        Wet n Wild - French White Creme
                                                        Wibo Hits nr 2 
                                                        Top Coat - Wibo Incredible Gel 

 ♥






Lakier po nałożeniu dwóch cienkich warstw, idealnie zakrywa płytkę paznokcia.


Utrzymuje się na paznokciach 4-5 dni, przy intensywnej pracy dłoni.

 

 Aplikację ułatwia dosyć gruby pędzelek, który idealnie wpasowuje się w paznokieć. 

Sam odcień srebrnego bardzo mnie urzekł, sprawił na mnie ogromne wrażenie!


Dopełnieniem całej stylizacji paznokci w tym wydaniu stało się piórko w odcieniach różu. 
Idealnie komponuje się z jasnymi kolorami.

A Wy jakie połączenie kolorystyczne byście zrobiły ?:)


Ms.K 

1 komentarz:

  1. Świetne paznokcie, to piórko bardzo dobrze pasuje do pozostałych!
    Zaobserwowałam, mam nadzieję zaglądać tu częściej! :)
    Jeśli masz ochotę zapraszam do siebie - https://coscudownego.blogspot.com/
    może zostaniesz na dłużej? :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ms.K , Blogger