Wibo Wow Granite Sand nr 5 - piaskowy zawrót głowy !

      

   ♥

  Cudo zamknięte w opakowaniu 8,5 ml ! Ten lakier urzekł mnie już na początku, po dłuższym stosowaniu tego cudeńka  jeszcze bardziej się w nim zakochałam. 

              
  Kolor: Wibo Wow Granite Sand nr 5 .
Wspaniały piaskowy, beżowy kolor z pomarańczowo, brązowymi oraz białymi drobinkami.

     ♥


       

  Lakier ma bardzo gęstą konsystencję. Po nałożeniu dwóch cienkich warstw, idealnie zakrywa płytkę paznokcia. Utrzymuje się na paznokciach 4-5 dni, bez użycia żadnych utrwalaczy.

                    Aplikację ułatwia dosyć gruby pędzelek, który idealnie rozprowadza produkt.                                           
             

                                                         ♥

                                            W kolekcji znajduje się 5 odcieni, ja niestety jestem posiadaczką tylko jednego.                                                                                 A Wy który z nich najbardziej lubicie ? :)

                                                                                                                              
                                                         Ms.K 













24 komentarze:

  1. Ja również posiadam tylko 1 lakier z tej serii. Uwazam ja za całkiem udaną :) próbowałam nawet pokryć topem, ale piasek calego go wchlanial :/ nie mniej jednak piasek trzyma sie dobrze na moich paznokciach. A co to za kremik na pozostalych? Bardzooo mi sie podoba to zestawienie :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronka ;D luxury paris colour show ( dokładnie kolor nie ma nazwy ) :*

      Usuń
    2. A to nie biedronkowa edycja lakierow Bell?

      Usuń
    3. Bede spamowac :p piekne sa :) juz nie moge doczekać sie na kokejny post!:)

      Usuń
    4. własnie nie ;/ bardzo mi miło z tego powodu ;D

      Usuń
  2. Mam kilka lakierów z tej serii, całkiem ładniutkie są :) Z tej serii moim ulubieńcem jest błękitny :) Ale wolę brokatowe piaski z Wibo, te to dopiero mają moc :D
    Witamy na blogowym pokładzie, mam nadzieję, że ci się tu spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja blekitnego nie mam a ta a'la biel z zielonymi tonami, proszek do prania przypomina :D
      Juz ja zadbam by sie tu Ci Kochana spodobało, zapraszam do Eklerka, ma mega piekne zdjęcia pomadek :) zachwycam sie zawsze jej ustami :)

      Usuń
    2. pewnie ;D ja mam ten zielony piasek z serii wibo summer ,ale kolor szału nie robi ;/

      Usuń
  3. Osobiście nie miałam nic tej marki, ale może kiedyś się skuszę. Fajnie wygląda ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieziemski kolor i to jeszcze do tego bardzo dobrze się trzyma ;) polecam serdecznie ;D

      Usuń
  4. pieknie to wygląda
    kolory idealne
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kolor i zaciekawił mnie ten lakier - Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , co do lakieru to najlepszy zakup ;)

      Usuń
  6. Masz takie cudowne paznokcie, to moje marzenie zauścić takie długie. :)

    Już obserwuję, rewanż? :) http://fromkatrin.blogspot.com/ nowy blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy lakier :) wyglada jak piasek na plazy :P Jak bede w Polsce to musze sie mu z bliska przyjzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny piasek :) dziwne że jeszcze go nie mam w swojej kolekcji, muszę to zmienić: )

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Ms.K , Blogger